Política de privadesa
Política de protecció, privadesa i protecció de dades
La protecció de les dades de caràcter personal és una de les preocupacions de major importància per a aquesta empresa.
En el nostre dia a dia ens esforcem per protegir la privadesa de les dades que ens faciliteu i complir amb la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal.
L'objectiu d'aquesta política és mostrar la manera en què tractarem les dades de caràcter personal que ens faciliteu.
1. IDENTIFICACIÓ I DADES DE CONTACTE DEL RESPONSABLE
L'empresa Administracions Girona S.L., amb domicili a la Carrer Migdia, 50 Baixos 17002 - (Girona), amb N.I.F .: B17655994, telèfon de contacte: 972226160 i correu electrònic info@administracionsgirona.cat.
L'empresa NO disposa de la figura del Delegat de Protecció de Dades (DPD-DPO) ja que no està obligada per la normativa en protecció de dades al seu nomenament.
2. FINALITAT DEL TRACTAMENT
Relació contractual existent. En el cas que celebri amb nosaltres qualsevol tipus de contracte o subsisteixi una relació jurídica vinculant amb l'empresa, serà necessari tractar les dades personals per a procedir al seu compliment, gestionar i / o prestar de forma correcta i adequada el servei i / o el bé objecte del contracte.
Relació precontractual existent. És possible que sigui necessari tractar les seves dades personals per a l'execució de mesures precontractuals en les quals vostè sigui part.
Gestió administrativa, comptable i fiscal. En el cas que adquireixi els nostres productes i / o contracti els nostres serveis serà necessari tractar les seves dades per domiciliar comptes, enviar factures, etc.
Realitzar processos de selecció. Per gestionar els processos de selecció de personal realitzats a l'empresa als quals s'ha postulat enviant el seu Currículum Vitae i / o carta de presentació a través del formulari "treballa amb nosaltres".
Enviament de comunicacions. Quan sigui el cas i la prestació del servei contractat ho requereixi, podrem enviar-li informació relativa al servei contractat o adquirit.
Enviament de publicitat. Quan sigui el cas, i haviendo prestat el seu consentiment, tractarem les seves dades per realitzar comunicacions comercials sobre béns i / o serveis relacionats amb l'empresa.
Control informàtic de la pàgina web. L'empresa podrà realitzar tasques de vigilància i manteniment necessaris respecte de la utilització i control de la pàgina web per prevenir qualsevol violació de la seguretat de les dades podent accedir a dades de caràcter personal dels interessats.
Compliment d'una obligació legal. En determinats casos, serà necessari tractar les seves dades per complir amb una obligació legal, com ara acatar els mandats judicials, les requeriments o ordres provinents d'organismes encarregats del compliment de la llei o altres autoritats o administracions públiques i governamentals, fins i tot quan es trobin fora del seu país de residència. D'igual manera, podrem facilitar les seves dades personals per atendre les sol·licituds que aquests ens facin per a la prevenció, detecció o investigació d'un delicte o altra infracció de l'ordenament jurídic.
Per interès legítim d'empresa. Serà necessari tractar les seves dades per configurar i administrar el seu compte, per prestar-li assistència tècnica, verificar la seva identitat, o la informació que ens faciliti per a la prestació del servei subscrit així com, per administrar les seves dades i facilitar-les a proveïdors externs per al correcte funcionament del nostre negoci.
En determinats casos, tractarem les dades personals per millorar els nostres serveis, oferir continguts personalitzats en el seu cas, i millorar l'experiència en la navegació i ús de la pàgina web, així com, enviar comunicacions en relació a enquestes o sondejos en els quals desitgi participar o complir amb els nostres requisits d'auditories internes o externes, en el seu cas. De la mateixa manera, serà necessari l'ús d'aquestes per protegir els nostres drets o respondre davant de reclamacions de qualsevol índole.
Quan obtinguem el seu consentiment. En determinats casos, podrem utilitzar les seves dades per finalitats diferents a les esmentades, sempre que ens presteu el seu consentiment de manera aïllada, clara i inequívoca.
Per a fins de màrqueting i esdeveniments. En determinades ocasions, l'empresa utilitzarà les dades personals facilitades per a l'enviament de comunicacions de màrqueting i esdeveniments a través de diverses plataformes. No obstant això, sol·licitarem el consentiment de forma explícita quan així ho exigeixi la llei. En cas de rebre aquest tipus de comunicacions, complirem amb el deure d'informar-lo sobre com donar-se de baixa.
3. TERMINIS O CRITERIS DE CONSERVACIÓ DE LES DADES
Les dades personals proporcionades es conservaran d'acord amb els següents criteris:
El temps necessari per complir amb els tractaments per als quals van ser recopilats inicialment.
El temps raonable per demostrar que complim amb els nostres deures i obligacions.
Els períodes de prescripció establerts en les lleis, dins dels quals es pot presentar qualsevol tipus de reclamació de forma extrajudicial o judicialment.
Un cop les dades deixin de ser necessàries per al tractament en qüestió podran mantenir-se bloquejats, quedant disponibles únicament per atendre els requeriments d'autoritats públiques.
4. DECISIONS
Decisions automatitzades, perfils i lògica aplicada:
La pàgina web NO prendrà decisions automatitzades, perfils o lògica aplicada a les seves dades.
5. LEGITIMACIÓ DEL TRACTAMENT
La base en què es fonamenta el tractament de les dades de caràcter personal per part de l'empresa es troba amparada en:
El consentiment de l'interessat.
Compliment d'un contracte.
En el cas que celebri amb nosaltres qualsevol contracte o subsista entre les parts una relació jurídica vinculant, serà necessari tractar les dades personals per a procedir al seu compliment, gestionar i / o prestar de forma correcta i adequada el servei i / o el bé objecte del contracte.
Així mateix, és possible que sigui necessari tractar les seves dades personals per a l'execució de mesures precontractuals en les quals vostè sigui part.
Obligació legal aplicable al responsable del tractament.
En determinats casos, serà necessari tractar les seves dades per complir amb una obligació legal.
Interès legítim del responsable del tractament.
En determinats supòsits, serà necessari tractar les seves dades per satisfer interessos legítims perseguits pel Responsable del Tractament, sempre que prevalgui sobre els interessos o drets i llibertats fonamentals de l'interessat que requereixin la protecció de les dades personals.
Per protegir interessos vitals de l'interessat o d'una altra persona física.
Per al compliment d'una missió realitzada en interès públic o en l'exercici de poders públics conferits al responsable del tractament.
6. DESTINATARIS
Durant el període de durada del tractament, l'empresa no realitzarà cap cessió, ni tampoc transferència alguna, llevat obligació legal.
L'empresa NO realitza Transferència Internacional de Dades alguna.
7. DRETS
Els interessats que són objecte de qualsevol tractament dut a terme per l'empresa, podran exercir en qualsevol moment i de forma totalment gratuïta qualsevol d'aquests drets:
- Dret a sol·licitar l'accés a les seves dades personals.
- Dret a sol·licitar-ne la rectificació o supressió.
- Dret a sol·licitar la limitació del seu tractament.
- Dret a oposar-se al tractament.
- Dret a la portabilitat de les dades.
- Dret a retirar el consentiment prestat.
- Dret a no ser objecte d'una decisió basada únicament en un tractament automatitzat, incloent l'elaboració de perfils.
- Dret a presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control.
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si a l'Entitat estan tractant dades personals que li concerneixen o no. Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, en el seu cas, sol·licitar-ne la supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessàries per als fins que van ser recollides.
Els interessats podran sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades, en aquest cas únicament les conservarem per a l'exercici o la defensa de reclamacions. En determinades circumstàncies i per motius relacionats amb la seva situació particular, els interessats podran oposar-se al tractament de les seves dades. En aquest cas, l'entitat, deixarà de tractar les dades, llevat per motius legítims imperiosos, o l'exercici o la defensa de possibles reclamacions.
Si ha atorgat el seu consentiment per a alguna finalitat concreta, té dret a retirar el consentiment atorgat en qualsevol moment, sense que això afecti la legalitat del tractament basat en el consentiment previ a la seva retirada.
Per a això podrà utilitzar els formularis habilitats per l'empresa, o bé dirigir un escrit a l'adreça postal o correu electrònic de l'empresa, més amunt indicades.
Informem que aquestes sol·licituds han d'anar sempre acompanyades d'una fotocòpia del seu DNI o document equivalent amb la finalitat d'acreditar la seva identitat.
En cas que senti vulnerats els seus drets pel que fa a la protecció de les seves dades personals, especialment quan no hagi obtingut satisfacció en l'exercici dels seus drets, pot presentar una reclamació davant l'Autoritat de Control en matèria de Protecció de Dades competent a través del seu lloc web: www.agpd.es. En compliment del previst a l'article 21 de la Llei 34/2002 de serveis de la societat de la informació i comerç electrònic, si vostè no desitja rebre més informació sobre els nostres serveis, pot donar-se de baixa a l'adreça de correu electrònic de l'entitat, indicant en l'assumpte "No enviar correus".
8. PROCEDÈNCIA DE LES DADES.
L'empresa ha obtingut les dades personals que seran objecte de tractament, a través de diferents canals:
Directament de l'interessat o el seu representant legal.
- Quan l'usuari facilita les seves dades de caràcter personal a través dels formularis web d'inscripció, de contacte o sol·licitud d'informació recollits i incorporats en la pàgina web.
- Quan l'usuari es registra i presta el consentiment al tractament de les dades personals en algun dels programes o aplicacions titularitat de l'empresa (encara que aquests siguin a títol gratuït).
En determinats casos podem recopilar informació personal procedent de tercers com ara; una entitat o organització a la qual pertanyi que li faciliti accés als nostres serveis, socis comercials i proveïdors de serveis que treballen amb nosaltres en relació amb la seva activitat, altres fonts accessibles com ara llocs web públics, bases de dades obertes del govern o altres dades de domini públic.
A través de cookies i tecnologies similars incloses en els nostres serveis. Per accedir a més informació sobre cookies i com controlar el seu ús, accedeixi a la nostra política de cookies.
Fonts accessibles al públic i / o registres públics. Sempre que hi hagi interès legítim per part de l'empresa per això podrà utilitzar les dades personals recollides a:
- Cens promocional.
- Repertoris telefònics en els termes previstos per la seva normativa específica.
- Llistes de persones pertanyents a grups de professionals que continguen únicament les dades de nom, títol, professió, activitat, grau acadèmic, adreça i indicació de la seva pertinença al grup.
- Els diaris i boletins oficials.
- Els mitjans de comunicació.
8. CATEGORIA DE DADES
Les categories de dades que es tracten són:
- Dades d'identificació.
- Característiques Personals
- Circumstàncies Socials.
- Acadèmics i Professionals
- Econòmiques-Financeres